my bad

Ursäkta riktigt kass uppdatering. Egentligen har inget hänt,har bara degat med vänner och chillat.. Har vänt på dygnet totalt,hatar sånt. Verkligen hatar. Måste försöka somna innan 7 på morongen. Jag och mella la oss inte förens 14.00 på nyårs natten.. Sjukt. Vi såg på typ 6 filmer,haha. Och om du vill se bilder kolla hennes blogg. Sitter vid pappas bärbara jobbdata och får inte ladda in något i den eller nått. men aja,mellas blogg heter www.speakfreak.blogg.se :) aja,måste fundera på att sova. Lovar ska bättre mig,kan ju bli ett nytt årslöfte- samt vikten. haha,men om jag vill att det ska se ngn föränding måste ja göra ngt också. Haha
men love2ya,n g00dnight. M

Kommentarer
Postat av: mella

haha martina du somnade kl 14.00 medans jag somnade 15.30 haha och jag kollade på 8 filmer :) hahahaha

2009-01-04 @ 19:37:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0