mer uppdatering ..

.. så fort skolan tar fart. Nu när skolan inte går och så vill jag bara be om ursäkt för kass uppdatering dom här dagarna. Själv tror jag att det blir mer att skriva och så,så fort skolan sätter i gång. Dem här sista dagarna på lovet har jag verkligen bara tagit det lugnt,laddat upp för en ytterligare termin. Den här terminen ska jag börja bra redan från början. Egentligen spelar det inte alls någon roll vilka jag umgås med. Jag måste bygga på min självsäkerthet. Jag vill inte att dom jag umgås med ska tro liksom att det är dom som gör så att jag gör si och så. Jag har min egna vilja precis som vilken annan människa. Mitt problem är att jag är för svag,att jag dras med alldeles för lätt. Så som nyårs löfte ska har jag bestämt att jag ska kunna umgås med exkat vilka jag vill utan att det ska påverka min skolgång. Wish me luck! Så jag får väl hoppas på en rejäl uppgång. Har redan stått i min uppförsbacke och orkar verkligen inte fler. Inte än,inte snart, utan aldrig. Så vill jag uppnå något med att gå i skolan och så är det väl bara att göra som lärarna säger
- Lyssna
- Fråga om man inte förstår
- Vara aktiv
- Komma i tid
- Visa intresse,smöra! (men inte för mycket, utan mer vinna lärarens förtroende osv.)
Så då är det väl bara att sätta igång med VT 08. Lycka till alla!

Nog om skolan och mer till bloggandet. Jag och Corinna ska träffas någon dag och ta ett litet bloggsnack,så nu vill vi veta om det är något ni vill se mer av eller något ni inte gillar. Dränk oss med era kommentarer och ideer!

Idag har det verkligen inte hänt något,har vart hemma och hjälpt pappa med lite saker och så. Vi såg nyss på filmen "Im a ledgend" Den var jättebra, rekomenderas. Jag tror nog väldiga många har sett den men om inte handlar den om en kille som heter Robert Neviell eller något liknande. Tidigare i USA hade man hittat ett botmedel mot cancer som utvecklades till ett virus.. och blablabla, haha ursäkta men orkar inte sitta och skriva om en film. Vem bryr sig? Haha. Aja,ligger i sängen nu och måste måste måste sova. Jag har försökt komma tidigt i säng nu i flera dagar,saken är den jag kommer i säng tidigt men sen slår jag på datan/tv och sen kollar man på klockan så har tiden runnit förbi på ett ögonblick. Aja,måste säga hejdå från mig. Eller vänta! Börjar alla skolan imorn eller? Jag börjar på Torsdag klockan 14.00,haha. Ohgud,längtar verkligen inte tillbaka!


Kolla vad Fredrica skickade till mig,åååh saknar den tiden! :/

ÅÅÅÅÅH,sommar. Det här kallar jag att vara brun.. Saknar massa,för mycket.. Jättemycket för mycket!
cya dont wanna be ya, lovelovelovelove M

Kommentarer
Postat av: Sara

neeeej men usch vilken ful bild på mig, haha, men jag saknar också den tiden, hehe men jag saknar dig meeer <3

2009-01-07 @ 10:43:12
URL: http://fess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0