Måndag

Fan också, det är snöstorm ute..

Bra att jag iallafall hann till skolan innan det började snöa. Vaknade tre timmar innan jag skulle till skolan och jag var dötrött när jag kom hem. vid lunchen så gjorde jag och sebbe en dans vi mixade av våra "mooves" från i lördags. vi såg patetiska ut. hah.. Jag åkte till fridhemsplan efter jag slutat och skulle precis ta bussen när mamma sa att hon skulle hämta mig, då jag stod i kylan i liksom tio minuter extra fast bussen kommit typ fem gånger. så ringde jag karin som jag egentligen skulle träffat idag men hon orkade inte heller gå ut. Sov i säkert 3 timmar när jag kom hem och sen va jag tvungen att gå ut me hunden, mådde skit o jag mår fortfarande skit min svullnad i halsen börjar komma tillbaka och det hä är fan inte sant! /c

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0