(M)

tjafan.. ursäkta förlåt, och allt! men som sagt är min dator sönder,den funkar kanske i en vecka och sen i en vecka går den inte att starta!!! så irriteraden! aja,idag har jag inte gjort mycket. en chilldag i skolan med brudarna. efter gympan stanna jag och anna kvar ett tag och sen drog vi in i dans salen,vi kopplade in våra mobilen och HÖJDE! det var asnajs,vi bara dansade o dansade. H-e-h-e .. så nu drog vi hem till nadja,vi käka lite kladdkaka och sen kollade vi på filmen "the shining" dessvärre var den INTE alls så bra som  förväntat,hört mycket bra från den men var inte rädd en ända liten gång. ändå gången jag rös var när nadjas pappa diskade. hahah! aja,somnade lite under filmen också,som vanligt! känner mig en aning förkyld också..
helgens planer
- Idag fredag, Anna & Nadja kanske slaggar hos mig
-Imorn lördag, är med rosanna på dagen och sen slaggar jag hos Marielle
- Söndag, STÄÄÄÄDA!!!

Men har pappas jobbadata hem så det blir updates under helgen. Ciao babes! /m

HHAHAHAHAH,här kommer en fixad bild på mig och anna, underbar tacka nadja för bilden!! :)

klicka

Kommentarer
Postat av: Sara

HAHAH omg tjejr, ni är underbara, tack för at ni finns, jag älskar er.. skit fina :P <3

2009-02-03 @ 10:52:06
URL: http://fess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0