Lite smygwebbilder, u like?

Martina ska vi ses på söndag? Whatever! Kommit hem från skolan, mådde inget vidare så jag gick hem. Har liksom inte hunnit krya på mig än och endå så har jag gått till skolan halvsjuk. Men nu ska jag ta en sovpaus, men påvägen till skolan så gjorde jag en sak jag är väldigt stolt över som jag måste säga: jag lät en gamling sitta. jag är så proud! det är liksom en bra gärning för dagen, haha. Love by c

Har på mig en halvfin collegedragöver eller vad man ska kalla det

Armbanden jag har på mig, h&m och gina tricot

Känner mig inte så jättefin i den här kameran, ni får ursäkta hah

haha försökte få med hela outfiten men sorry! det gick verkligen inte.

jag älskar den här "tröjan" eller linnet eller ja det är ju rättså pösigt och långt. funkar utmärkt till tights!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0