Its just crap and a bunch of SHIT

Hejhej, jo.. nja.. jag tycker färgen blev riktigt bra faktiskt! eller ja, den blev en nivå från svart antar jag! Eller så ser det ut iallafall. Nu har jag inte "före" bilderna här men ni vet ju ungefär hur mitt hår såg ut innan.. så! det blev ganska mycket mörkare men jag tror inte andra kommer märka sån stor skillnad..

Ja juste, så skulle jag fråga er läsare! Vad tycker ni jag och Martina ska skriva i bloggen? Fast m inte har tillgång till så mycket data hela tiden, men endå så ska vi göra vårt bästa för att bloggen ska vara intressant och bra att läsa. Ni kan föreslå i kommentarerna! Kom med idéer det är superbra! /Corinna

Kommentarer
Postat av: Anonym

videoinlägg, skönhetstips liknande, visa vad ni har för smink dagens outfitt mm

2009-01-26 @ 20:02:40
Postat av: Anonym

videoinlägg, visa vad ni har för smink, dagens outfitt, flera bilder, skönhetstips!

2009-01-26 @ 20:04:19
Postat av: Anonym

videoinlägg, visa vad ni har för smink, dagens outfitt, flera bilder, skönhetstips!

2009-01-26 @ 20:04:35
Postat av: Anonym

lägga ut dagens outfit:)

2009-01-26 @ 22:58:38
Postat av: C

gud vad bra att ni kommenterar!Kan göra videoinlägg ikväll.. dagens outfit också! puss

2009-01-27 @ 14:20:03
URL: http://jellylips.blogg.se/
Postat av: Anonym

Lägg in mer dagens outfit, tips, mode och bilder på er '' vardag''

2009-01-28 @ 17:49:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0