It's either my way, or no way

tjafan! sitter hemma och gör inget speciellt. skolan var galet chill idag, hehe kom en lektion försent men det löste sig. hade no där jag,sara och anna gick ut i uppehållsrummet och lyssnade på musik och "läste" biologi om blodloppet eller vadfan! Sen hade vi underbara bild.. eller kanske inte men det var en slapp lektion så det går väl för sig. och efter det hade vi håltimme och sen käkade vi. oh sen so där vi bara kollade på film och tillsist EU profilen,vi hade bara presentationer och så av det vi har gjort, Projekt : Handel. Annars har jag inte gjort mycket idag.. JUSTE! min nagel ser ut som.. gud vet vad,den har brytits till mitten och idag började det blöda. Fick ingen bra bild men slänger upp en.(trodde jag!) hittar inte min USB sladd och jag som hade tänkt att passa på att slänga upp outfitten, god damn va duktig jag är! nu blev jag sur.. hejdå! /m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0