It sucks that i like him..

TJJJJJJJJJJJJA! Varit över hos mischa och tjejerna var där och vi hade överrasknings/tjejgrej med karolina fast sen kom felix och hans polare. haha när vi hade köpt godis så höll jag i det och jag såg inte att det var ett steg eller vad det kallas för det var täckt av snö. så jag snubblade och slog i knät, men oj.. godiset ramlade också! och gissa vad? agnes och karin brydde sig bara om godiset. haha jag ba aaj mitt knä. så vi plockade upp allt godis det var täckt med snö, det blev äckligt, blött och gläggigt när karin sen desperat försökte värma det vid termometern eller va det heter. äckligare! Aja! iövermorgon börjar skolan. ett nytt start, eller vad jag ska kalla det för jag ska verkligen försöka bli bättre. jag SKA!

igår /c

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0