It sucks, my darling. You gotta keep fighting for justice

Hej bloggen! Jag har skrivit värsta texten för att få ut det på någonting, mina känslor för en kille (som jag alltså känt länge) jag träffade ikväll. Det är så jobbigt att fortfarande känna dom. Dom kommer och går hela tiden, men dom är svåra att undvika. Jag har försökt få in lite vett i min ängel karins huvud. Hennes kille är också skit och jag vill inte att hon ska hamna i samma situation som jag hamnade i. Gråta, gråta, gråta och gråta hela kvällar.. över vad? Ingenting.

Jag tog... inte... bilder ikväll! Förlåt jag är tvungen att erkänna det. Min väska var inne på rummet och jag, amanda, carolina, cornelia, caesar, danne, paul, cabbe och didde satt i vardagsrummet. Jag lämnade min väska hos manda men jag går och hämtar den imorgon bitti! Sen ska jag åka till karin och så ska jag ge hennes kille stryk.. haha nej, det får jag såklart inte.. det är liksom.. i mina drömmar. Nu måste jag typ verkligen sova men jag lovar att jag fotar sånadär hemska morgonbilder på tjejerna därborta. Nöjda? Allt för bloggen! / Corinna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0