I act like shit don't phase me inside it drives me crazy

idag var ja då i stan med mella. hon var jätte söt idag,hon skulle ta två till håli öronen,hon var sjukt rädd. men jätte duktig,hon höll mig i handen och skrek "fy sjutton va ont det gör,herregud!". Tro inte att jag inte små skrattade,jag DOG av garv!!! haha! aja,men så traskade vi runt. jag köpte några nagellack, strumpor, nail polish remover, och en ny piercing. den är sjukt fin,mella och ja köpte likadana hon tyckte den var så fin och den var på rea. så.. KÖR FÖRFHAN! men har inte alls lust att skirva inlägg. ska nog dra till stan med joanna imorn och köpa en tvätt grej till naveln.
TJARÅ! /m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0