Haha

Heeeello kära läsare! Sorry för dålig uppdatering. I really mean it! M har liksom tagit över här. Great;) Eh, jag kom precis hem var med felix, crippe och eric på fridhemsplan haha hade med min vovve och vi bara träffades en snabbis. Igår sov jag över hos Carolina med natta vi va på fest hos alice och det var galet kul! Bara att några grejer blev snodda? Inte så, kul.. Imorgon ska vi fixa överraskningsfest till karolina, hon kommer hem. sssh... säg inget! Men det ska också bli mysigt, tjejerna ska hitta någonstans man kan överraska henne. Fun! Haha sitter och chattar med galne fanny:

fanny säger: miss candy!
miss c säger: hey honey;)
fanny säger: vad händer :D
miss c säger: kom nyss hem. själv??
fanny säger: samma
fanny säger: kattig bild du har :)
miss c säger: haha dito!
fanny säger: haa den på fb :) miss
c säger: nej!! ahahaha reeeeeeeeeeeaaalllyyyyy not
miss c säger: asså mitt liv suger! **************************gilla en kille ASSÅ1!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ahahaahahahahahahah (viss... eh... text saknas!!!!)
fanny säger: hahaha :D
fanny säger: men corinna vem e denna hemliga älskare
miss c säger: (LALALALALALALALLAALALA)
fanny säger: ******** miss
c säger: inte som ******!! euw.... han e 92a
miss
c säger: jag träffa han ------- säger jag!
fanny säger: jajuste ja :)
fanny säger: haha
fanny säger: var går han?
miss c säger: ------------ fanny säger: jasså :)
miss c säger: mhm... :(:(:(
miss c säger: bajsa ner mig fanny!!
miss c säger: men när ses vi gorgggeeooUUUSS
fanny säger: hahahahahha miss
c säger: asså mitt nyårsllöfte går helt åt fuck!! asso ..(lala)
fanny säger: hahah du suger kuk kvinna
miss c säger: vet.. (A)
fanny säger: jag va ironisk daah
miss c säger: men gud jag vet! holy jesus my lord! eat my balls liksssoooom om du FATTAR va jag menar *daah*
fanny säger: hahahahahaha
miss c säger: haru boring eller stekaren, sitter o chattar med CORINNA!?!?! HAHAHAHHAHAAH INGET LIV!!!
fanny säger: eller du kanske är fittslickAAARN
miss c säger: hehehehehehehehhehehe
fanny säger: haahhah precis
miss c säger: naat... eee
fanny säger: kunde inte sagt de bättre.....
fanny säger: hehehhe miss c säger: haha jag vet!
miss c säger: men fanny!seriously, när ses vi fittslickar/nuthead
fanny säger: veeeeet inteeeeeeeeeeeeeeee
fanny säger: på onsdag kuksugan
miss c säger: njjuuttt!!!!!!!!!!!!! ... kanskeD
fanny säger: hehehheeheeheh
fanny säger: HAAH VEM E -----?
miss c säger: haha visby


Haha ni kommer inte fatta alls! Heltsäker på, men vi driver och så tråkigt har man på en måndagkväll som denna.. Men en a la fanny är alltid kul! Love ya /c (SÄTTERUPP BILDER SEN)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0