Friday is my day

Hejsan, C här!
Fan vad det här suger! Att sitta inne på en fredag.. men det bästa är att mamma är här nu och hon kan ta hand om mig. men jag är näst intill frisk nu. Jag mår så mycket bättre sen igår! Medicinen har hjälpt en massa, och jag har tillochmed duschat! Haha ni vet inte hur skönt det känns. Att ha ork till att duscha. Min livs lyckligaste dag. Skulle egentligen sovit över hos Carolina idag, men sen sa vi imorgon..men ja tror inte jag får gå ut imorgon men... åh! hoppas!

Idag kommer Pauline hit en snabbis för att checka till hur jag mår och för att jag typ ska färga hennes hår? Det ska ju bli skitkul att se henne i en ny färg, men tänk om ja typ svimmar över henne? Haha! Hoppas inte det.. de skulle vara synd. Får ha medicinen färdiga på bordet intill! nejdå, skojar bara! hoppas alla haft en superdag och jag har en bra start tror jag iallafall... vad vackert det är ute iallafall! Slänger in en bild på mig från mammas dator sen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0