Förjävligt

fuck,fyfan vilken sämst uppdatering men min bror ska fixa min data och då blir det riktigt röj på bloggen igen!! amen det har väl hant pretty god damn much,men om inte för lång tid lär det dyka upp mer och mer på bloggen. btw,så har jag klippt mig och först trodde jag att jag skulle falla ner i tårar och grina som en liten babis men sen när jag fixade håret så blev ja nöjdare och bra det va? På fredag piercar jag med, turkos navel piercing! Gaaaaaaaalet snyggt va? har precis skrivit klart en NO uppsats, juste fick fan MVG i gympa! jag orkar inte,jag orkar verkligen inte med skolan. så sjukt jobbigt och ja blir så erhört irriterad och jag är redan skoltrött och vafan skolan har knappt hunnit börja.. men ska lätt höja mina betyg i år,ja tror på mig hah!
Kisseeeeeeeeeeeez! /M


/thailand sommaren 08

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Melody, kan inte du ladda upp lite bilder från Thailand? :)

2009-01-19 @ 20:49:42
Postat av: natta

haha det här är ju inte melodys blogg ? :P

kolla in min, jag har lagt in några :)

2009-01-19 @ 21:23:31
URL: http://nattay.blogg.se/
Postat av: mella

bara så du vet så finns de inte turkos, de är bara små stenar skit fula. så se inte framemot de för mkt, ;)

2009-01-20 @ 13:21:14
URL: http://speakfreak.blogg.se/
Postat av: M

men joo mella, säg inte så:( äh, får väl se vad det finns :)

2009-01-20 @ 15:15:35
URL: http://jellylips.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0