/ Eran Corinna

hejhej.. är helt död! så jag skriver ett snabbt inlägg så ni har någonting att sitta glo på. hehe, jo jag kom hem nyss! och snart ska jag sätta mig och dricka te me mamma o bara snacka tjejsnack.. kände för det verkligen för det e lite kaos i mitt liv just nu känns det som..

träffade karin och så träffade vi elin, karolina, signe, louise, emelie, emelie, frida m.m och åt lite hos elin. så stack vi till någon på rådmansgatan. fast de va íngenting att komma in på så vi var med dom som var utanför... så gick jag ungefär vid halv för att bea skulle hem.. jaja inget speciellt! pusspuss nu orkar ja inte sitta o lägga ner tid på att babbla! KISSES


Förlåt för jag inte bjuder på bilder på andra. känns lite lamt, men jag ska det! jag glömmer alltid ta bilder när jag faktiskt har en kamera.. i promise! imorgon klick klick ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0