:)

Fan vilken jobbig dag, eller en dag.. som jag kallar "pain in the ass". skolan, som var så slitande så jag var helt totalt slut när vi slutat, så åkte jag hem och gick ut me hunden. mötte upp karin i stan vi åt på tacobar, åt en grandemeny. först såg den likadan ut som den vanliga. men oj oj oj, efter man ätit liksom en hel var det en hel till.. så jag lovar er! storätarn (JAG) säger, tilloch med JAG .. lyssna noga: ni måste kunna äta en kossa för att få in den menyn.
så mötte jag upp brunis melody och natalie på odenplan när karin stuckit hem. vi gick runt där i säkert en halvtimma så ville dom till ungdomsgården och jag palla inte så jag åkte hem. kollat på love guru och imorgon ska inte bli som ikväll, alltså inte u-t-r-å-k-a-d. ska duscha o sen ska ja i sängs! pussisar/ c.a.k.e

min lilla ängel fyller år på lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0