Deadtired 4 today

Hejsan!
Kom hem vid sju från Karin. Helt dötrött var jag alltså, jag somnade framför datorn när jag skulle ta upp bilderna jag tagit för ni skulle fått välja min outfit tills imorgon. Men kan lägga upp bilderna imorgon istället! Det är kul att se vad vilka tycker och så. Min dator hackade rejält så jag stängde av den och var helt glasklart att jag skulle lägga mig vid åtta, men så kom top model på t. Så jag tänkte, ja men bara den här! Så.. nu sitter jag här! Som vanligt? Ska bli kul att försöka göra ett videoinlägg, det kommer vara en höjdare för er att mobba. själv tycker jag det är kul att skratta åt andras videoinlägg! its 2 fun, right? hah bilden nedan är en av förslagen jag kommer lägga ut imorgon! min mun ser sne ut och jag hela jag ser helt sne ut! Ursäktar/Corinna

Kommentarer
Postat av: Anonym

när ska ni ha frågestund? :)

2009-01-28 @ 19:31:08
Postat av: C

Ja.. vi kan redan ha det imorgon eller så! Super bra... idé :)

2009-01-28 @ 21:36:51
URL: http://pearlcorinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0