/Corinna

Hello everybody! Kom nyss hem..

Var och kollade på bio, Benjamin Buttons otroliga liv, och filmen var bra! Brad pitt är så jävla snygg alltså! Men den var rättså lång... att i slutet ville man bara att den skulle ta slut så man fick gå och kissa. Haha! Men gå och se den. Det är på något sätt endå en "måste-film" så som Twighlight.. Efter skolan va jag med Filip o Victor ett tag för jag hade inget bättre för mig. Haha, det säger jag bara för att Victor sprutade in något äckligt i mitt öga hela tiden.. åh! Det sved som in i helvete. Och vet ni vad? Jag har faktiskt gjort ett videoinlägg, men jag kan ladda upp det senare... det blev tokigt, men det är inget sådant som jag sitter och fixar mig i evigheter och ba: men gud! aah och kolla vad jag köpt.. Haha! Så dröm..
Nu får ni nöja er med lite bilder:









Dixie har jämt och ständigt munnen öppen när hon ska vara med på bild. blir hon varm? Blir hon nervös? Är min hund kamera-nervös? Kan det vara så? Hehe...

Kommentarer
Postat av: julia

nej men hallå hon ler ju ! haha ;d

2009-01-28 @ 22:39:47
Postat av: C

hahaaaa jaa eller något sånt... :)

2009-01-28 @ 23:02:47
URL: http://jellylips.blogg.se/
Postat av: sofia

haha vilken söt hund ! ;)

2009-01-29 @ 13:11:14
URL: http://sofiaell.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0