Carro i området

Hejsan! Corinna här.. Ligger just nu i sängen, jag har ett sånt där litet bord som är på sängen så jag kan ha datorn på. Eller något annat. Haha det såg så kul ut, jag fick ett sms. Och jag hittade inte min mobil. Och min hund låg bredvid helt oskyldig och så hörde jag att signalen lät som den var under någonting, så tog jag i sladden eftersom den laddade mobilen fortfarande... Så drog jag den under hennes rumpa. Haha det såg så roligt ut.. Never mind! morgonhumor..

Just nu försöker jag ladda in bilder jag tog lite bilder från mitt stökiga rum jag måste städa för att få gå ut. Så skrev jag till Carolina att vi kunde träffas ikväll och så, så skrev hon tillbaka att hon faktiskt var i området! Jag ska bara möta Karin och ge henne en grej och sen ska hon väl komma över till mig. Mamma står och bakar i köket. Snacka om morgonpigg! Inte jag..
Laddar in bilderna på en sekund, ville ha bilder på något annat än mitt ansikte en gång för det börjar väl bli utråkande för er läsare tror jag! Haha jag ska försöka sno med mig kameran så vi får en stor bild på Carolina. Jag har faktiskt kompisar! Haha! Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0