Boring time alone with ma phone/C

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
2 little 2 much

Höll du några av dina nyårslöften?
Nej, varje år är det så - nada

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej

Dog någon som stod dig nära?
Nej

Vilka länder besökte du?
Blev inga resor iår.. it sucks..

Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?
Ett bra och långt förhållande.

Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
25 juni

Vad var din största framgång 2008?
Mycket. Jag lärde av mina misstag.

Största misstaget?
kärleksproblemen, att jag slösat min tid på att älska en kille som inte älskade mig tillbaka

Har du varit sjuk eller skadat dig?
puss-sjukan av det där jävla kärleksproblemet, kunde inte äta på 3 veckor

Bästa köpet?
Vartenda köp jag blivit nöjd med

Vad spenderade du mest pengar på?
kläder

Gjorde någonting dig riktigt glad?
mamma, vänner

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?
no air -chris brown & jordin sparks, just dance -lady gaga, beyonce - if i were a boy

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Ledsnare

Vad önskar du hade hänt, som inte hände?
Att jag inte förstört allt för mig i början av året. Allt skulle varit så mycket lättare att ta.

Hur tillbringade du julen?
Med familj

Blev du kär i år?
Ja...

Hur många one night stands?
jadu..

Favoritprogram på TV?
desperate housewifes, gossip och ugly b

Bästa boken du läste i år?
Så dumt av mia törnblom, "shoo bre"

Största musikaliska upptäckten?
(?)

Något du önskade dig och fick?
Money, och sådana små saker man krävde

Något du önskade dig men inte fick?
Dont remember, inget jag kommer på nu

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Massor, en kille t.ex?

Vad fick dig att må bra?
Mamma genom allt

Vilken kändis var du mest sugen på?
huh? channing tatum allways

Vem saknade du?
För många..

De bästa nya människorna du träffade?
Mischa, Boel, Sarah, Agnes, Nora, Karolina och Karin träffade jag detta år men vi hade brytit kontakten sen vi var små.. och så många fler, lärt känna så många underbara människor!

Kommentarer
Postat av: you can trust me :)

vad heter killen du älskade med som inte älskade dig tillbaka :( ?

2009-01-06 @ 16:36:11
Postat av: C

Sorry privatliv! Om du skulle känna mig skulle du säkert veta.. men nämner inga namn här... :)

2009-01-07 @ 01:02:25
URL: http://jellylips.blogg.se/
Postat av: C

Sorry privatliv! Om du skulle känna mig skulle du säkert veta.. men nämner inga namn här... :)

2009-01-07 @ 01:03:17
URL: http://jellylips.blogg.se/
Postat av: you can trust me :)

bara första bokstaven?

2009-01-07 @ 14:00:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0