Better and slimmer

Oh yes!!!........

Karin ringde mig och lugnade mig lite. Jag har vräkt i mig massa mediciner och när jag hittade gurgelvattnet i skåpet som jag hade till "puss-sjukan" i somras så hjälpte den rejält till halsen. Halsen är mindre rödare och gör mindre ont. Men det är inte det som är oh yes för jag är fortfarande svag och fy! Har fortfarande feber. men.. jag ska börja träna med karin! det ska bli jättekul att ta med sig en kompis och gymma.. haha fan vad kul... mina ben är ganska breda, så jag ba åh jag vill ha smalare ben! hon ba aa men det finns en sån där apparat som tränar sånt att man får slimmare. jag trodde jag skulle dö av glädje! jag fick tårar i ögonen hahaha! dramaqueen.. well thats me/ C

Kommentarer
Postat av: M

amen älskling,du behöver ju verkligen få smalare ben! dem är ju så jävla feta,nej dream on!!!! du har sjukt fin kropp, be proud!!!

2009-01-21 @ 22:33:59
URL: http://jellylips.blogg.se/
Postat av: C

Haha tack gumman, men i really need it!!! puss

2009-01-23 @ 15:02:21
URL: http://jellylips.blogg.se/
Postat av: Anonym

va fan e pussjukan :D:D::D:D:O::::

2009-01-23 @ 15:45:57
Postat av: Anonym

det är något man fått när man pussat en person haha

2009-01-23 @ 19:23:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0