Benknäckargänget tv3

Godkväll.. hur mår alla? Jag mår bättre, riktigt mycket bättre!

Kollar på tv, benknäckargänget. Och har kollat igenom lite bilder. Sms:ar med alexander och ja tänker bara ta det lugnt den här fredags kvällen. Imorgon ska karin till sin faster jag vet fan inte hur jag ska klara en hel helg utan henne! Eller hoppas inte hon är borta på söndag för jag tänker verkligen stiga upp ur sängen och sätta på mig träningskläderna på söndag! Så är det bara. Haha mina favoriter i den här filmen benknäckargänget är helt klart han gråtande stora snälla svarta killen och sen dom där killarna som är "tjejgänget" haha, någon annan som kollar på den? cya/ Corinna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0