Yes its me, Corinna

U-n-d-e-r-b-a-r-t! Jag är äntligen hemma. Helt dötrött alltså! Jag kom hem från Karin. Vi satt och kolla på film med Karolina. Före allt detta så var jag i skolan, till 10. Alltså vi slutade klockan 10! Så jag och Emeliy satt på uppis till klockan 12-13 ungefär och sen stack vi till hötorget och letade sommarjobb. Javisst! Kungshallarna så fanns det jobb till emeliy o hon blev glad. Vem blir inte det liksom?

Har riktigt stor lust att shoppa jeans och smycken! Så därför ska jag göra det imorgon... mamma får ju in storpottarna nu! Hon har ju inte månadslön liksom varje månad, utan det kommer jättestora summor typ varje 1 och en halv månad kanske. Så det är inte "exakta datum" eller vad man säger.. Whatever, har spanat in dom ljusa jeansen. Hade för stor storlek när jag provade på dom förut så dom satt inte så bra men dom såg bra ut annars!
Så är jag så himla sugen på ett par diamantörhängen (fake såklart..) och något armband. Imorgon blir det shopping alltså! Nu laddar jag in bilder. Åkte hem för att byta om till enklare kläder för det var så tungt med min termo jacka så det var skönt med skinnjacka fast OBS. FREEEEEEEZZZZZZZZZING.

Såhär såg jag ut...

Men drog ibland fram luggen. Nu var den hackig, men annars? Vanligt eller lugg?


Men jag laddar in dom andra i nästa inlägg från igår! Ciao / yo mama

Kommentarer
Postat av: Hedda

Åh vart har du köpt din halsduk eller det som liknar det på den sista bilden någonstan?:)

2009-02-11 @ 18:52:32
Postat av: c

Ginatricot :) hahaha ofcourse

2009-02-11 @ 19:47:52
URL: http://jellylips.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad har du köpt din väska ?:O

2009-02-11 @ 21:30:02
Postat av: Anonym

vad har du köpt din väska ?:O

2009-02-11 @ 21:30:05
Postat av: Anonym

utan lugg

2009-02-12 @ 18:40:48
Postat av: julia

såå mycket finare i lugg!

2009-02-13 @ 17:47:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0