Våran morgon...

Hellu, sitter här och är helt halvdöd. Natta leker att hon gråter så att hon skulle få Dixies uppmärksamhet men hahaha dixie kommer inte upp på sängen. Nu säger natta att hon är allergisk mot pälsdjur fast hon har två stora pälskatter och så håller hon på med Dixie.. som tappar hår just nu väldigt mycket för att hennes päls håller på att bytas till typ sommarpäls. Jag lovar att ladda in några roliga morgonvideos på Dixie som jag tog nyss, när vi dansade och när vi fightade, hon är riktigt biffig alltså!

Idag får jag typ inte gå ut ju men hoppas jag kan övertala min mami om att få gå ut lite iallafall. Vi får se! Nu vill jag äta frukost fast vi inte har så mycket att käka... men natta, vad känner du för? ägg? :S kanske? eller vad säger du? hmmm... svara någongång då! hallåååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå..... 10-9-8-7-6-5-4-

-okejokejokej, det räcker.....  men ta bara tyypp? mackor?

-hmmmm

-hahaha

-hmmmm

-hihihi

-okej, inte ägg  då?

-hehehehe, kanskeee? (i bakgrunden, HÄÄÄÄJ DIXIIEEE)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0