Bjuder på ett videoinlägg sen..

Hejsan, vad gör alla? Jag kom hem för en stund sen, var på stan med mamma efter skolan och träffade inte martina! Lite synd faktiskt för vi skulle gjort det. Men jag skulle "umgås" med mamma, så vi åt på restaurang och så gick vi o shoppade! vi delade på oss och gick in i olika butiker och sen vid ungefär halv 7 eller så så var mamma vid saga och hade bokat biljetter och jag rusade in när jag kommit från sergelarkaden till kungsgatan.

Vi såg på mammut och den var faktiskt sorglig. Trodde den skulle vara urkass, men han är så snygg han mannen. Och kvinnan är ju Heath Ledgers ex-fru. Nu snackar jag med karin i telefon och ska ladda in bilderna på alla sakerna. Ska inte tråka ur er med text! Pusspuss / eran C
 

Kjolen jag blev kär i fast den är enkel, gina tricot 149 :- (men inte säker om jag tänker ha kvar den eller lämna tbx)

Kunde inte låta bli! Jag menar 49 spänn på punkt shop?

Haha inet en så bra bild, tröjan syns inte men den är asfin! bikbok 299:-

En dejavú på den..

Mysiga brallor från vero moda, bara att dom inte är så bra på bild. men jag är inte säker om jag vill behålla? Jag ska börja träna så dom är ju också bra att ha... (?) 149 :-

nere....??

Nya jeansen, lyckades få mig  att se extra kort o tjock ut.. mm


/c


Kommentarer
Postat av: M

Haha,vi har verkligen samma smak bruden, har det där armbandet också :) eller ett liknande, haha! keep the good work going, söndag va?

2009-02-12 @ 22:50:05
URL: http://jellylips.blogg.se/
Postat av: C

YES

2009-02-12 @ 23:02:54
URL: http://jellylips.blogg.se/
Postat av: julia

lägg upp bättre bild på kjolen och byxorna så man kan kommentera om du ska ha ha kvar eller inte (a)

2009-02-13 @ 17:43:20
Postat av: julia

& är jeansen från gina tricot? :)

2009-02-13 @ 17:47:36
Postat av: C

Okej, det ska jag se till att göra! men jag tror jag ska behålla dom... japp det är dom!

2009-02-14 @ 11:29:50
URL: http://jellylips.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0