Tisdag

Hejsan! Idag är det väl fettisdagen? Eller vad det kallas och jag är inte så himla förtjust i semlor själv men lite något fett hittar man väl i varenda bakelse.. Igår var jag med Karolina, Signe, Emelie och vi var hemma hos Signe och kollade på Linas kvällsbok haha och lyssnade på musik men ingen hade lust att vara ute eftersom det inte fanns något att göra. Sen senare kom amanda och carolina och dom var inte där mer än en halvtimme för sen stack vi hem för amanda bor i närheten av mig så vi tog sällskap.

Idag ska jag vara med Karolina antagligen, hon ska vara med Mischa så hon också, Sebbe och Signe m.m vi är dom som inte ska åka någonstans på sportlovet så vi hänger med varandra nudå. Haha!Vaknade runt 2 idag. Jag hade ju tagit kuddarna till andra änden och det var betydligt kskönare att sova! Sen gick jag ut med hunden och hon älskar ju snö så vi höll på i snön.. / Corinna

Kommentarer
Postat av: Anonym

dina ögonbryn är så fina, att dom är mörka! Passar verkligen dig så..mörka&tjockare

2009-02-24 @ 16:40:57
Postat av: Anonym

hur har du fixat dina ögonbryn? skiit fina!

2009-02-24 @ 17:28:06
Postat av: Anonym

vart har du köpt tröjan någonstans på bilden?:)

2009-02-24 @ 22:33:35
Postat av: c

Tack så mycket! Jag andvänder ögonbrynspenna! Mörkt gillar jag också.. jag ritar dom själv :)



Vanlig t-shirt h&m

2009-02-25 @ 01:23:42
URL: http://jellylips.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0