Bloggpaus my Homies!

Hej alla söta och glada läsare!

Hur mår ni? Vi ska nämnligen ta bloggpaus för att det känns inte speciellt kul att dela blogg om vi inte skriver något intressant som ni tycker är kul att läsa.. Eller hur? Så iallafall tills på Söndag (?) tror jag, så är det pause!

Vi ska snacka om hur vi gör bloggen bättre o.s.v. Ni kan ju komma med en massa bra tips! Det här med videobloggandet, har spelat in en massa videos men alltid när jag ska ladda upp hackar sig datorn så det har bara blivit en enda kaos. Det är därför det inte varit det. Outfitsen har man försökt hänga med (när man har bilder) fast... det har inte heller gått så himla bra! Men bara för det är sista gången så skriver jag om idag till er nu..

Vi skulle bada i Eriksdalsbadet så jag mötte Emeliy och vi gick med klassen, hade inte någon bikini med mig för jag hittade ingen den morgonen och jag ville låna men det var bara andvända. Så haha jag klarade mig, det var simhjälp och så. Såg kul ut men jag fick hålla mig.. Så var det lunch, SO och matte. Jobbade riktigt duktigt på matten alltså! Stolt..

Så var det öppet hus i min skola ikväll och jag och emeliy (jag åkte först till henne och vi åt o så så åkte vi dit fick sånadär tröjor vi skulle ha för att leda och så slutade det vid 8 och jag stack hem) Ajuste! Igår gymmade jag i kista med charlotte, vi åt i kista och sen köpte jag en tröja i kista... det kanske jag skrivit... he-he woopsi / världens bästa Corinna

Kommentarer
Postat av: Anonym

visa dagens outfitt, videoblogg, visa lite vad nu har för sminnk och så visa bilder från dagen, frågestund. ja typ de mm <3

2009-02-19 @ 15:26:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0