TJA

Hejsan där... det är Corinna! Sista inlägget för ikväll.

Nu laddar jag upp bilderna snabt och så lägger jag mig jag är helt slut! Ska lägga mig i sängen och kolla på navy cis och 2/1 men väl.. men det är inte förens om en timma! God damn.... jaja jag får väl småsova puzzzzzz

Inte fräschaste bilden ser det ut som. Men det är bildbevis! Jag har klippt av såhär mycket från topparna.

En bild från igår då min dator var segast i världen!

En sötisbild på min vovve och mig

Dixie o jag låg o myste! Cutiiiiiiiiiiiie

Kommentarer
Postat av: Anonym

bara en sak.. asså alla bilder du lägger upp är antinge, mörka eller liksom redigerade i ljusinställningarna. Kan du inte bara lägga upp en helt naturligt ljus bild på dig själv en gång så man får se hur du EGENTLIGEN ser ut?

2009-02-06 @ 13:28:13
Postat av: FannyL

Asså åh du har så fina ögon corinna :D

2009-02-06 @ 18:55:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0