Sorry, vår blogg suger från min del tills imorgon :(

Hey u guys!! Alltså förlåt verkligen för uppdateringarna och inga bilder!

Jag har ingen kamera och försökt verkligen få sladden i mobilen och överföra men när rutan för när den ska ladda över står det som vilkor "gör ingenting" wtf? Ja men mamma kommer hem imorgon så ska sno hennes kamera!

Idag vid 11: Vaknade bättre än någon annan morgon, det kändes liksom som en perfekt morgon att vakna i. Och sen bara, ajuste jag har skola. Kom försent och vi hade friluftsdag så visste inte var jag skulle ta vägen. Gick förbi skolan och hämtade SO-böcker och stötte på Rosanna och Julia. Annars var det tyst och tomt i skolan.Jag mötte Charlotte vid 15:00 i kista. Så gymmade vi där, och så drog jag hem efter vi ätit världens godaste. Så såg jag en tröja där som jag bara dog när jag tänkte att jag inte köpt den, så jag var bara tvungen att åka tillbaka! he-he.....

Så när jag köpt den så var Charlotte också i t-banan? Båda blev chockade haha och båda skulle te odenplan... Ja men sååååååååååååå var ungefär min kväll.. Tröjan är en as snygg och vanlig tröja från cubus som va så billig att jag var tvungen: 99 kronor!! Såndär härlig färg som man dör för i sommar.... Ska dra på mig den imorgon när det är öppet hus i min skola och jag och Emeliy ska vara representanter för den typ... Ljuvligt! /eran C

Nu ska jag hoppa på träningscykeln och äta keso! Ska bli smaaaaaaaal.

Alla har sin förebild,
och det här är min. Sånhär kropp - SKA JAG HA tills i sommar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

sätt ut en bild på tröjan imorgon?:)

2009-02-17 @ 22:54:44
Postat av: Anonym

vem är det på bilden?

2009-02-18 @ 20:16:03
Postat av: Anonym

vem är det på bilden?

2009-02-18 @ 20:17:34
Postat av: Emilia

Du är smaaaaaal

2009-02-21 @ 15:18:58
URL: http://emilialundstrom.blogg.se/
Postat av: bella

gud va hon likande dig haha :p <3

2009-02-23 @ 23:40:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0