Sommaren 2008

... kollade in min förra blogg som jag hade med min f.d bästis och jag hittade en massa bilder jag hade glömt hände och det bara gav mig en massa minnen tillbaka! Vill ha tillbaka sommaren... bästa sommaren i mitt liv! (här är bara vissa, klicka om du vill förstora)






.. Och tro inte att det här är hela sommarens bilder! Nej det är inte ens en 100 del, hah de här är bara bilderna från bloggen som jag hittade! Inte alla men dom flesta från i somras... Har förändrats så himla mycket mer på både personligheten och utseendet!(!!!!) whant it back! /c


Kommentarer
Postat av: mella

ååh Corinna! Fyfan den där dagen när vi fick åka typ båt? haha så sjukt kul med dig gmn. Saknar dig otroligt! puss

2009-02-06 @ 22:32:30
URL: http://speakfreak.blogg.se/
Postat av: Anonym

det går ju inte äns att klicka på hälften utav bilderna :S

2009-02-07 @ 10:36:14
Postat av: Anonym

miss it too

2009-02-07 @ 13:09:09
Postat av: C

Haha jag vet! Vi var dom enda som vågade Mella, dom andra var fegisar :P hehe, jag saknar dig gumman! Och den där grovt... sexiga... mannen :P <3



Ja det är något fel på dom... måste se till att fixa dom

2009-02-07 @ 16:57:30
URL: http://jellylips.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0