Seg kväll.. men imorgon är det Fredag!!

Hejhej, det blev inte direkt några bilder idag som jag sagt. Men jag tog några fot-bilder när jag var påväg hem. Åkte klockan kvart över elva... och var hemma en timme efter. Bussarna gick typ inte, så jag tog tunnelbanan, som kom efter 14 minuter. Till t-centralen och sedan därifrån till odenplan där det var avstigning.. Sen väntade jag på min buss i 8 minuter när jag kommit till fridhemsplan. Ganska seg kväll, träffade Karin och vi gick till sushi restaurangen med Vlad.. senare kom karolina, signe och sebbe. Tillslut gick sebbe hem och vi andra fyra till karin och kollade på motorsågsmassakern.

Nu håller jag på och laddar in dagens "bilder" men det är till nya datorn, jag försöker hitta dem.. annars har jag LOST THEM FOREVER... vi hörs hörni pussi / C

Provade på denna o.

Provade med jeans

Den grovsnygge datorn

Jag ute på busshållsplatsen

Nu måste jag lägga mig... chiao


Kommentarer
Postat av: natta

sv: ja, det är sant men jobbigt :(

2009-02-27 @ 01:36:24
URL: http://nattay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0