One two step

Lyssnar på musik och jag kom precis hem.. Det började snöhagla eller vad man ska kalla det. Mitt busskort tog slut igår, så jag är orolig över hur jag ska ta mig till söder utan busskort? Jag har inte tillräckligt pengar på mobiler för så mycket som jag tänkt åka.. för dom gäller ju bara en timma. Och nu har dom ju börjat kontrollera mera och jag vill direkt inte få böter. Det kom en kontrollerare igår på tunnelbanan och första jag sa var "Skämtar du med mig?" jag trodde det var en fullgubbe som bara sa "Får jag se busskort?" Men sen när jag såg SL märket så skämdes jag och drog upp den. Han var så tvungen att säga: Sista dagen. Jag vet!!! Okej? Haha, iallafall så åkte vi till Husby igår och mötte Vlad, Daniel och deras kompis.. Lite läskigt därborta tyckte vi eftersom vi är vana i innerstan. Men där har jag faktiskt varit. Signe var enda blondinen. Hehe! Iallafall, så åkte vi till tekniska hem till "Ernst" hehehehehehehe.... och hans 22 åriga brorsa och hans "coola" kompisar.. wihoo.. iallafall så var Signe, Karin, karolina, lovisa jag max robban viktor daniel vlad och några där. Det var helt okejkul men sen drog jag och karin.
Jag lovar att ladda in några videon! Men inte alla... för att dom visar för mycket, haha vi var på väldigt bra humör....

Tackar för mig, pussisar Corinna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0