My love

yoyo, har precis sett film med pappa och käkat dinner. vi såg  88 minutes den var rätt bra, förutom att pappa ska sitta och kommentera var tredje. hans käft gick 24,haha. har inte ni vart med om sånt? haha,men älskar honom ändå. juste idag strax efter ja kom hem och skrev inlägget drog jag iväg till odenplan, skulle lämna min kära bästis marielles halsduk. driven inte bruden är sjuk på att fucka ur, hahah! men hon bad om förlåtelse så allt löste sig. kom iallafall till hennes skola,vi stod och snackade och garvade lite och det var rätt najs. hon frågade om ja ville stanna men orkade faktistk inte. har tränat på franskan nu, ye!

Ni är mina änglar, jag kan se era vingar och bryr mig inte vad andra tycker (självklart nadja också,men hon var tyvärr inte med den kvällen, nästa gång babe!!

PÖÖÖÖÖÖÖSSS! M

Kommentarer
Postat av: anna

2009-02-10 @ 21:48:04
Postat av: anna

va gulli du e! loove youuu!!! <333

2009-02-10 @ 21:48:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0