Innan tio! Hemma

Jag är hemma! Och tidigare än förväntat. Skulle vara hemma klockan tio, men jag kom kvart i! Haha woho.. "tidigt". Nej men nu är jag hemma och jag är faktiskt inte så ledsen över det heller, ganska skönt att bara inte få slita mig fram i dom där dödarklackarna jag hade på mig.. helt fuckad kväll, eller dag! Först vaknade jag och Natta vid halv två eller något, vad det nu va? Sen stack hon och direkt efter kom Isolde som ringde mig. Sen träffade vi Martin och så åkte vi och mötte William ja och dom jag har skrivit det från isolde redan. Så träffade jag Natta efter jag varit med Isolde och hennes kompis Natalie eller vad hon hette. Jag mötte henne och vi åkte till Robban, som var utelåst. Vi åkte till stureplan och så drog jag. Orkade inte vara där. Vi mötte bara en massa kompisar men det var tråkigt! Otroligt, bästavännen Karin kommer imorgon. Lovilovi / Corinna

 


Dödarklackarna

Åt någon klubba som smakar kaktus

Här sitter jag just nu med min dator..

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0