i love you Isolde

Hejsan! sitter hemma hos isolde och hon har världens skönaste dator. just nu duschar hon och jag har tagit lite egooo- bilder men snart får ni en klick på denna vackra dam alltså! men jag har inte så mycket att säga. vi var med william, andreas och martin nyss men nu åkte vi hem till henne, -för andra gången. sen ska vi ner och käka o sen ska ja väl dra hem för jag inte har någonting att göra för att jag inte kunde hänga med till hans landställe för jag ska liksom vara hemma 10? åh! aja..... ska försöka övertala henne pussisiiisssarrr

En bild på vackra isolde

En bild på en sliten jag

Bild på martin och isolde hahahah


/Halleluja C

Kommentarer
Postat av: Anonym

uuuuuusch vad ful kille... med blont

2009-02-25 @ 17:51:09
Postat av: C

Hahaha neej det är våran söta lilla martin

2009-02-25 @ 22:55:42
URL: http://jellylips.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0