HAR MED KAMERAN!!!

Somnade på bussen. Herregud! Jag kom till skolan efter vi varit på besök i regeringen till 4 och så sprang jag till skolan och hämtade min väska ur theo's skåp och så gick jag ner till vaktis och fick ett lånelås och så knipsa han upp mitt. så ja måste fixa ett som ja kan ge tillbaka sen... men det funkade iallafall, har prov imorgon och mitt skåp har varit låst eller såndär skruv för någonting hänt någon hade tagit min nyckel. whatever! alla mår bra i skåpet och allt funkade till sist... hoppas jag får bra på provet imorgon då! kan absolut ingenting.. men jag kan inte plugga om jag inte har mat i magen! Så ... jo, jag ska ut o käka sushi med kära karin och pontus! men vi hörs senare amigos....? / youre c





Skulle inte skada med lite kommentarer heller...

Kommentarer
Postat av: Anonym

söööt :)

2009-02-10 @ 21:17:51
Postat av: Anonym

söööt :)

2009-02-10 @ 21:18:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0