Halsmandlarna svullna, igen! Operera halsen..

Hejsan svejsan. Corinna hära..

Uräckligt väder ute, så himla kallt.. jag kom precis hem. har varit en runda på stan i slussen. Köpte en halsduk, en tshirttröja och ett par till tights. Jag har fått svullnaden i halsen tillbaka, varje gång jag är sjuk har jag det här. Och det suger för jag har ju tagit penicilin och det är fortfarande kvar.. Så mamma vägrar låta mig gå till skolan imorgon. Får stanna hemma en fredagkväll? Jag ska till sjukhuset. Och så ska jag opereras någongång här i halsen.

Dricker redbull för att hålla mig vaken


Förlåt för sämsta uppdateringen men min dator är så himla seg så nu sitter jag hela kvällen på mammas
Jag lovar att ladda in bilderna från kameran igår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0