halo

idag har det inte hänt alls mycket. dagen började rätt chill,vaknade vid drygt 6.30 men gick inte upp förens 6.50. you know snoze,me love! however,kom till skolan. det började med mentorstid och sen no,bild,matte,lunch,so och sist men tråkigast EU profilen. shit,jag somnade. kunde knappt hålla ögonen öppna. men hallå? vem fan vill sitta och kolla på en dokumentär men fotbolls huliganer i en timme??? aint that girl is me! aja,var så överdrivet trött så att jag drog hem direkt efter skolan slutade. tog sällskap en bit med isak(tuggummi snattaren) & ch. träffa tildush nere i tbanan. NO profilen hade vart på naturhistoriska,yey! haha! aja,kom snabbt hem. bytte om,har målat naglarna,tvättat bort sminket och ska käka lite krubb strax.

-är sjukt ledsen över så JÄVLA få bilder från min sida-.- hittar inte min USB sladd,jag har 4 stycken olika. men självklart ska ingen passa min. lucky hmm..

-& till det andra. hur ska vi få er läsa vår blogg mer?bilder?videobloggar?mer uppdateringar?tell us!!
Kiss M

Min beeeeeeeeebis, tindra


Kommentarer
Postat av: Anonym

BILDER! alllla älskar bloggar med mycket bilder, jag brukar inte läsa långa texter, men vidio inlägg är också skitkuul!

2009-02-05 @ 19:20:18
Postat av: Angelika

Hej, Vill du ha många besökare på din blogg? Gå in på http://www.viraltrafik.se/?Angemix och bli medlem. Det funkar och du behöver bara göra det med 4 enkla steg.

2009-02-05 @ 19:35:15
URL: http://angemix.blogg.se/
Postat av: julia

dagens outfit & videobloggar :)

2009-02-05 @ 20:10:55
Postat av: Anonym

videobloggar !!!!!!!!!!! :D

2009-02-05 @ 20:13:51
Postat av: Emelie

mer bilder och uppdateringar (;

2009-02-06 @ 07:23:41
URL: http://digna.blogg.se/
Postat av: Mitsukai

awh vilken söt kissekatt.

jag läser iaf bloggar som står ut från mängden.

Det finns ju redan 1000000 modebloggar. Satsa på något eget =)

2009-02-08 @ 20:51:01
URL: http://mitsukai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0