Fan vad jag inte kan ladda in bilderna från mobilen!

Hellu sweeties!

Jag håller på och laddar in bilder från mobilen fast den är ju lite reetarded så det kan ta ett tag. Idag skulle jag färga håret på karin, för att det inte blev förra gången. Men så kunde hon inte idag heller, ska möta Fanny strax och jag är så sjukt seg! Ja, men jag som har sådan tur... tog på mig skinnjackan imorse för jag vet inget klumpigare än man hur man känner sig när man har termojackan. Så började det snöa! Fiiiiiiiiiiiiiiiifan va kallt.

Har varit och handlat hårfärg (ajdå... det har blivit många gånger nu) men jag måste verkligen göra något åt att mitt hår växer som jag vet inte vad! Och jag har utväxt så det sviiiider. Men näe, nu ska jag fan käka! cYAA / C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0