Diva is a female version of a hustler, ye!

Heeeeey! Corinna in here

 Jag har bytt om till mjukiskläder och sitter och pluggar.... laddar in bilderna jag tog idag också, var med karin och pontus och åt sushi. supergott! mums! Så ringde karin mig nu så hon pressar mig ännu mer men min dator är verkligen AS SEG.. man börjar typ gråta av agressivitet halvvägs.. haha. Men iallafall, lyssnat lite på beyonces ännu en till låt - diva låten. alltså egentligen är det ju ett bra namn.. men låten är ju typ, helkass? Diva is a female version of a hustler. Asbra namn! Vad ska ni göra på alla hjärtans dag då? Eller kanske fredag den 13:de? Lite små sugen att gå och kolla på filmen som har biopremiär då, den heter då fredag den 13:de. Imorgon har jag prov så jag måste verkligen plugga nu men jag laddar in bilderna såååååå snabbt jag kan! Idag. Wait 4 it....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0