/c to the orinna

Hej favoriter!

Jag var hos min läkare idag i Sturekliniken och han gav mig en annan sorts penicilin som jag ska ta om det nu skulle hjälpa för den andra inte gjorde det. Jag ska opereras i karolinska någongång denna månad tror jag eller så blir det nästa. Nu tvättar mamma dixie. Hon mår inte bra heller, hon hade spytt när vi kom hem och jag tycker synd om henne. hennes ögon är hängiga och det är inte ofta man ser henne så seg. hon är helt klart sjuk... min lilla bebis..

En nytagen bild. Ser ni hur döda hennes ögon är?

Några nya kläder i min garderob

Ett linne som är lite coolt eftersom jag inte andvänder sånahär.
Den kostar bara 29 kr så den är ju gorgeous med ett par pumps i sommar!

Ryggen är ju lite annorlunda...

En blomtunika eller ja.. vad man ska kalla det

Tröjan som passar perfekt till ett tjockare skärp

Grön tshirt som är hur skön som helst!
& tights, armband (som ja hade förut men gick sönder)  o.s.v

Puzz läsare!

Kommentarer
Postat av: julia

snygga saker, på vilken ginatricot aff'r har du köpt allt ? :)

2009-02-06 @ 17:24:34
Postat av: julia

C, svara :D

2009-02-06 @ 22:00:27
Postat av: Anonym

Vart har du köpt linnet?

2009-02-07 @ 14:09:46
Postat av: C

haha, Slussen!

2009-02-07 @ 17:06:01
URL: http://jellylips.blogg.se/
Postat av: moa

var har du köpt den fina blusen/tunikan som är blommig? den var verkligen superfin!

2009-02-09 @ 15:03:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0