4 år med corinna,damn!

yo ma buddz, vaknade superduper tidigt för inte vill man ligga och sova när sin pölare drar? haha,nej men kvällen vart extremt lyckad. Vi traskade runt i stan ett tag,hämtade ut biljetterna och sen käkade vi. vi satt rätt länge och bara snackade,det var super skönt. filmen, "i taket lyser stjärnorna" var riktigt bra. ska jag vara ärlig så grät man faktiskt. inte för att filmen direkt slet ut mitt hjärta,utan för att jag självklart skulle börja tänka. om det var min pappa,vart skulle jag tagit vägen? skulle fan aldrig klarat mig.. terrible! however så kom vi hem runt 10 drygt. vi drog på med en läskig film, boogeyman 3. ey fyfan,rekomenderas. den var riktigt "skarrig" om man ska uttrycka sig så. haha! jag har aldrig vart så rädd,har fan aldrig skrikit så mycket.. illa martina! sen körde vi på high school musical 3.. den sög och jag hade fått för mig att den skulle vara awesome men den slår absolut inte 1&2. sist men bäst fan, twilight! den var tyyyng,skit bra fan!! men måste gå motsatsa hållet, han är inte het,snygg och läcker. han är mest charmy,typ? haha! aja,sen efter det var klockan halv fem kanske. då somnade vi. det var inte så mycket mer med den kvällen,orkar verkligen inte gå in på detaljer. men nu när jag snackar om det. vi åkte i en tunnelbana vagn som liksom var helt annorlunda,det var som tunnelbanevagnarna i usa. den var fet cool jao :) idag händer det väl inget speciellt,ska bara vara hemma.och softa som pappa säger,betyder alltså läxor,städa och mys. ha en bra söndag,chill out!
/kiss m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0