3an

Hejsan!

Har tråkigt så jag bloggar lite. Vi skulle ses idag men det blev ingenting för att hon inte kunde åka in till stan och jag var ute i snöstormen och gick med mamma. Det var riktigt kallt! Nu sitter jag inne och har klätt på mig, ska träffa några kompisar kanske lite senare.. Igår sov jag över hos amanda som nästan bor granne med mig, vi var med salle, paul, caesar, cabbe jättelitet tag. Inte för att jag var insatt på dom. Jag kollade på saturday night live, haha.. snacka om en lördagskväll.

Vid 3 var vi påväg ut men ingen av oss pallade! Så vi stannade hemma och alla somnade direkt. Jag lägger upp lite outfit så kollar jag klart på 3an med min glassätande mamma här bredvid. /c



Kommentarer
Postat av: Anonym

http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=5461 Bli medlem! Samla ihop 400 poäng genom att värva vänner, besöka hemsidor och göra erbjudande! Du kan välja ifall du vill ha presentkort på kicks, hm eller åhléns, bra va? Bli medlem! Du kommer inte ångra dig, och det bästa är att allt är 100% GRATIS!



















2009-02-23 @ 13:23:55
Postat av: mimmi

vilken fin cardigan :)

vart är den ifrån?

puss

2009-02-23 @ 23:43:57
Postat av: Yanira

Snyggt med svarta naglar! Koftan var också söt :)

2009-02-24 @ 13:07:16
URL: http://yanira.blogg.se/
Postat av: c

Haha såklart ginatricot! Tack så mycket :)

2009-02-24 @ 15:37:37
URL: http://jellylips.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0