<3

Hey you guys! Snackade precis i tele med Martina. Och hon har inte tillgång till dator, men imorgon så ska vi träffas och jag ska shoppa lite så ska vi förhoppningsvis catch up och fika eller så! Så det blir en massa mums-bilder. Just nu sitter jag och skriver lite flummiga saker till Pauline.

Candy säger:

hej gumman

paulin säger:

tjena <3

Candy säger:

Vad gör du lillPRUTT

paulin säger:

ingenting själv då FISn

Candy säger:

spanar in nakenbilderna på dig, haha va fan gör du? tar dig innanför trosan?

paulin säger:

a de kan du ge dig på att jag gör !

Candy säger:

Okej... vrf skicka du den te a****?

paulin säger:

för att ja trodde han skulle gilla den...................

Candy säger:

och an*** l*******?

paulin säger:

VAD FAN GÖR DU PÅ DINA BILDER ? herre gud, det här är inte acceptabelt Corinna !

Candy säger:

Vad snackar du om? Tror du jag tar nakenbilder Det skulle jag aldrig göra. Och inte skicka till en sådan kille? Haha, you are fucking kidding me! trodde inte du sjönk så långt!

paulin säger:

-.-

Candy säger:Vrf e du så?

Nu ringde hon mig och är förvånad.


Kommentarer
Postat av: M

Bruden,du ringde mig(a)

2009-02-12 @ 14:34:16
URL: http://jellylips.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0