14:24

Godmorgon! Corinna in the house

Jag vaknade för drygt en timma sen när jag fick frukost i sängen! Oh, jag klagar inte. Ibland är mamma på änglahumör och ja som sagt... jag klagar verkligen inte! Men, så har jag pratat lite med Martina som jag inte gjort på ett väldans tag alltså.. Vi ska alltså catch up någongång i veckan eller nästa.. vi får se hur det blir och så.. och göra ett videoinlägg tillsammnans! Låter det bra? Jag skriver som en kratta känns det som just nu eftersom jag ligger i sängen med datorn..

Tittar på canadas next top model, jag gillar inte tjejerna som är med i den. alla är såliksom en wnb program till americas next top model. Nu är ju Jay med, som han är med i Tyra banks top model också. han har visst gjort en till sig själv också! Min mobil gick dessutom sönder helt plötsligt igår. Först pratade jag med Karin, och så gick jag och åt. Så när jag kom tillbaka tänkte jag aha den är avstängd dens batterier har säkert laddat ur. Så jag laddade den, inget hände. Då tänkte jag: min laddare är säkert sönder för mamma moppade på den idag by accident. Så jag provade hennes laddare - nada. Ingenting funkade, vi tog ut batteriet och allting. Så mina kontakter försvann med... Men nu har jag en skitjobbig mobil och jag hoppas "snälla" på en ny. Den är smal och liten och JOBBIG! Pusspuss

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0