Yes you heard me!

Hej!
Jo jag vet att uppdateringen sugit, men min dator har hackat upp sig så musen funkar inte så no GO... jag ska iallafall få en kamera och vi håller på att fixa datorn så snabbt vi kan. Men jag har iallafall en GLAD nyhet att komma med? Vet ni vilken det är? Ni behöver inte oroa er för dålig uppdatering längre.. för Martina som skrev på denna blogg förra året, SKA BÖRJA BLOGGA HÄR IGEN! Vi ska fixa snygg design. Inte sån B som jag har now. No way! SÅKLART ska ni följa oss då.. eller hur?:D

Idag var jag med Martina, vi snackade lite om det och så. Fikade på Waynes coffee, myste lite och sa att vi skulle bli lebbar för megan fox, adriana lima och jessica alba. Det skulle ni väl också? Så gick vi och åt på mcdonalds, mötte på Jasmine och Andrew så sen drog vi hem. Min honey Karin har åkt till norge och är borta jättelänge.. Gonna miss that girl! Jaja, så länge.. puss!


När vi bloggade såg det ut såhär. Ni kan kolla längst bak i arkivet också!

Shit.. helt blonda ögonbryn

Eller när jag hade lugg?

Hittade inte bilderna på Martina!!...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0