Vill utomlands, men kommer jag åka?

Jag hoppas, jag hoppas verkligen att vi åker till kanarieöarna på fredag. Det är inte alls säkert för att mammas pengar kommer på måndag och isåfall kommer inte jag kunna åka för att jag kommer komma hem den 28 och det är den dagen jag ska åka till pappa. Åh, vilket kaos! Men jag får ångest, för det är så himla kallt ute. Jag skulle ge tillbaka kläderna mamma var missnöjd med i stan, så mötte jag upp Emeliy och Nicole. Vi drog till medborgarplatsen, på tåget mötte vi på en asgalen tant, hon skrek massa som "det är undergång, jävla k*kjävel" - "det är överbefolkning" Vi ba: Hur ska du veta att jorden går under nästa år? Hon ba: "För då spräcks fittorna" Vi garvade ihjäl. Så åt vi på mcdonalds, gratis - nästan, Nicole kände han som jobbade där. Vi träffade på en asläskig snubbe också, sen åkte vi och köpte skor till emeliy dit daniella och yasmin kom. De drog sen vidare och jag åkte hem nu. Imorgon är det skola, vill verkligen inte gå. Var inte där idag heller, vill bara att jullovet ska börja.. Jasmine kanske sover över här idag, får se.. hon blir klar ganska sent, och min storebror kommer hit imorgon ganska tidigt... jaja får se hur det blir ni orkar inte läsa. puss


/c


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0