Vad önskar ni er?

Ohhhh... julen är snart här, that means: JULKLAPPAR! och att min baby Jasmine åker bort :(....
Vad önskar ni er? Jaaaaaag.... önskar mig...
  • Sneakers, converse som lila,röda o.s.v


  • Jeans som sitter tight, ja.. jeans använder man alltid så det skulle vara ett plus...

  • Stor newyorktavla... frääääzzigt

  • Cash
  • Klocka
    Locktång

    Sen vill jag gärna ha en massage av emeliy i skolan imorgon

    Och massor med billiga thai-grejer som jasmine ska bära med sig till mig.. JA!



    Sen måste jag ha min nya vinterjacka och massor med pengar.. har inte kommit på vad mer.. eller JO! nu kom jag på, mama om du läser: EN SNYGG BRA KAMERA!


Peace and love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0