Snow

Spiderpig,spiderpig, does whatever a spiderpig does...

Kollar på the simpsons movie, har ni sett den? Jag älskar den! Jag kom nyss hem. Var ute med Karin, vi bytte presenter. Jag gav henne en "best" och "friend" halsband, då jag fick halva och hon halva. Jag fick då en riktigt fin tröja med världens fulaste bild på oss två, hon sa att istället för att välja en snygg bild så skulle båda vara fula. Mys! Tänk så omtänksam hon kan vara ibland ;) Har ju inte haft tillgång till min dator, men nu har min mirakelbror fixat den så jag kommer kunna blogga!! /C


Det här tycker jag är ganska kul, mamma försökte fixa min dator. Men istället råkade hon ta kort på sig själv, och när hon såg det såg hon ut såhär.

Hej hamsterpaaaj

Hon säger inte det bara, hon trycker det på en tröja!
Tack karin baby jag är väldigt nöjd :)

Jag har best
Hon har friend

 

 

Love you guys.. puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0