Schaize

Heil Hitler! Jag har läst lite om andra världskriget, och finner det väldigt intressant faktiskt. Lite läskigt att det faktiskt ännu IDAG kan bli så, hur lätt det går, om man tänker efter. Det är också hemskt att det finns i Sverige, där vi bor, en parti som är för att utrota invandrare, rena rasistpartiet! Och att det finns folk som röstar för detta också... borde inte de hängas? Det är min åsikt, sedan finns det ju många åsikter, TUR.. huh.. att vi har ett demokratiskt land. Tack! Taaaaack.. tack. Jassan ligger i soffan, mamma kollar på tv och de två har umgåtts lite ikväll för jag varit busy woman men snart blir det läggdags och DÅ dååå... ooja...

 


Jag borde ha en egen parti, mot gatuvåld eller något! Fett great..
Therese var med i kvällens efterlyst! R.i.p.

Tog dessutom svinisen idag... :( ville egentligen inte. AJ fy helvete,
ser helt knäppt orange ut och helt olika röd äcklig konstig färg överallt helt knäpp cam aZÅÅÅ....

 

 

Take care, peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0