R.I.P Brittany Murphy

Om vi har några läsare kvar efter denna dåliga uppdatering såå.. hej!
Jag har ju somsagt inte tid att skriva för att jag fick möiligheten nu från min brors dator att kolla lite grejer. Kan nog säga lite vad som hänt, Såklart får ni bilder från denna resa med vår systemkamera! Men inte idag. Igår kom vi hit klockan typ 3, gick och la oss eller kollade på lite dubbad tv och sen la oss. Gick och åt riktigt god frukost imorse, drog vidare och hyrde en bil och körde runt, åkte hit och badade i poolen, kunde dock inte sola för det blev lite molnigt senare.. hoppas det är mer sol imorgon. Tror dock inte det för det är mest dåligt väder. Sen åkte vi för att äta vid stranden, hur mysigt som helst. Ja... så åkte vi hit och mamma ville sova, jag och bror drog ut med bilen med hög musik och körde fullt. Haha skitkul. ÄR DET NÅGON MER SOM ÄR CHOCKAD ÖVER ATT BRITTANY MURPHY ÄR DÖD?????? JAG FICK EN CHOCK, som om jag känt henne, hon var en av mina absolut favoritskådespelerskor, så underbart vacker och så himla livfylld och bra! 32-år gammal dog hon... Hemskt./c

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0